Movies, Chocolate and Hot Tea

The title is not responsible for the blog content.

Movies, Chocolate and Hot Tea

The title is not responsible for the blog content.

Movies, Chocolate and Hot Tea

توضیحی وجود ندارد. آنچه در پی می اید همه تفسیر است.

برای درخواست رمز لطفا آدرس ای میل یا وبلاگ معتبر خود را در کامنت خصوصی قید کنید. البته تضمینی نیست که رمز برای همه ارسال شود. وبلاگ تازه تاسیس هم قبول نیست.
Sexism, Racism, Ageism and Homophobia
Are not welcome in this area

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

روزگار قاطی می شود

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۳۵ ق.ظ

به بهانه اینکه حالم خوب نیست نمی توانم درس را بگذارم کنار. اگر مزخرف می نویسم شما ندیده بگیرید. مسلمه که اشتباه می نویسم و فکرم جمع نیست اما نمی توانم تعطیلش کنم. امروز دیگه شاهکار بود. در عرض نیم ساعت تب و لرز حمله کرد، امدم قرص بخورم سر معده ام گیر کرد و با گیر کردنش باعث شد معده ام درد بگیره. قراره هوا گرم بشه و من دیگه طاقت  این زمستان نفرت انگیز و گرم را ندارم. درسم که تمام شد به یوکان مهاجرت می کنم تا از اوایل سپتامبر زمستون داشته باشیم. امروز جاناتان ابراز عقیده می کرد که دوره اخر الزمون شده.  خوب من به چرند نویسی خودم ادامه می دهم. حالم خوب نیست و می روم که شبی دیگر را به درد و تب بگذرانم. فردا هم می روم دکتر

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۲

نظرات  (۴)

من هم فکر میکنم آخرالزمان شده. نیمه آذر تهران برف بارید بعد یه بنده خدای فنلاندی یک هفته بعد از اولین برف تهران از اینکه اولین برف تو فنلاند باریده ذوق مرگ شده بود! الانم تو دود و ذرات معلق شناوریم .شهر شما هم که درست و حسابی سرد نشده،خدایا توبَه.
کاش کمی از روحیه تلاشگری شمارو منم داشتم.
پاسخ:
پریا جان الان که خانم تلاش گر چپه شده و دیروز هم با تمام قوا هر چه زور زد به ده صفحه خواندن از هوسرل بیشتر نرسید. لاکردار معلوم نیست چی میگه
اووووم به به در یوکان presupposedlessnessly میروید ماهى گیرى 
پاسخ:
فقط دلم می خواهد برم جایی که دیوانه وار برف بیاد
البته تو یوکان کار دیگری نمی شه کرد الا اینکه Presupposedlessness  بود و زندگی کرد
باید میگفتم presupposedlessly خیییلى ملایم اصلاح کردید دفعه بعد آب پاکى رو بریزید رو دستمون
پاسخ:
شما هم قید به کار بردید برای جمله تون درسته دیگه
کامنت بالا رو که مینوشتم این غلطگیر که سوهان روحه خواست اصلاح کنه به غلطه.

من دیگه مانترایم را پیدا کردم: presupposedlessness
پاسخ:
نه تکرارش نکن! این از اون مانتراهای بی خاصیته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی