Movies, Chocolate and Hot Tea

The title is not responsible for the blog content.

Movies, Chocolate and Hot Tea

The title is not responsible for the blog content.

Movies, Chocolate and Hot Tea

توضیحی وجود ندارد. آنچه در پی می اید همه تفسیر است.

برای درخواست رمز لطفا آدرس ای میل یا وبلاگ معتبر خود را در کامنت خصوصی قید کنید. البته تضمینی نیست که رمز برای همه ارسال شود. وبلاگ تازه تاسیس هم قبول نیست.
Sexism, Racism, Ageism and Homophobia
Are not welcome in this area

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

بی عنوان و بی انتها

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۱۹ ب.ظ

مطلبی که در مورد سریال پایتخت نوشته بودم ذخیره است و هنوز منتشر نشده 

احتمالا منتشر هم نخواهد شد. 

فعلا این وبلاگ به روز نخواهد شد

تا زمانی که اخلاقم بهتر بشه و حالم جا بیاد و بتوانم حداقل هفته ای دو پست هوا کنم. اینجوری باری به هر جهت ماهی یک بار نوشتن به نظر مسخره میاد. 

سابقه نوشتن در این وبلاگ به ده سال رسیده و من یک کم از هیبت ده ساله اش ترسیده ام

ترسم که ریخت برمی گردم. دوست داشتید کامنت بگذارید بحث و صحبت را با چاشنی اخلاق جدیدم در نظرات خوانندگان ادامه می دهیم. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۱۶

نظرات  (۱۳)

ای بابا...امروز از هر طرف خبر بد و تلخ بود که شنیدم.حالا هم این

زود خوب شو و برگرد.من معتاد اینجا و کامنت های دوستان هستم

پاسخ:
ماریا جون شما که من را می شناسی همین فردا برمی گردم. 
فعلا عصاب ندارم! 

تبریک بابت ده ساله شدن .....حتمااااااا بنویسید من واقعا معتاد این پیج هستم :)) هر روز اینجا رو چک میکنم 

امیدوارم حالتون به زودی خوب بشه 

 

پاسخ:
مهتاب جان سلام. 
حتما می نویسم. 
الان ناراحت و عصبی هستم و تحت فشار روحی روانی قرار دارم خواهر

کامشین جان منتظریم ... بنویس که من به شخصه از تو‌خیلی یاد گرفتم ... سالم و شاد باشی دوست مجازی 🥰

پاسخ:
چشم حتما

درد و ناراحتی ات بخوره فرق سر عرعری های عرعرزشی کامشین جان. 

مراقب خودت باش

پاسخ:
درد و بلای تو هم بخوره تو سر عرزشی ها. 
تو هم همینطور شیرین جونم 

ما رو دوست داشته باش

پاسخ:
عاشقتم بولوت

کامشین جان بیا از این چالش های چهل روز نوشتن برای خودت بذار:) باور کن هرکی اینکار را کرده پشیمون نشده:) 

حیف از قلم تو هست که ننویسی. 

پاسخ:
بد فکری نیست زری جان. شاید عملی اش کردم. 
اتفاقا چند روزی هست بهت فکر می کنم. 
چرا خودت کم می نویسی دخترخوب. 

کامشین جان 

هر روز اینجا را چک میکنم.

منتظریم

 

پاسخ:
شرمنده می کنی مانی جانم 

کامشین جان ما همه جوره دوست داریم بنویس برامون منتظریم 

پاسخ:
چشم دزیره جون. اصلا به قول زری شاید چالش چهل روز نوشتن پشت سر هم گذاشتم. 

جای دوری نرو! هر چی دورتر بری برگشتن سخت‌تر میشه! یهو پشت سرتو نگاه می‌کنی می‌بینی اونقد دوری که چیزی نمی‌بینی دیگه! ما رو دور ننداز :)))

پاسخ:
هانی جان 
کامنت شلاله را در پست قبل ببین. بعد از این همه سال توضیح و تشریح، تصریح در انتقاد، و ثبات قدم در ایده و نظر یک نفر پیدا می شه هر چه را که نفهمیده در قالب ناسزا حواله آدم میکنه. آدم حالش گرفته می شه دیگه. باید سرحال بشم. بگذار اعصابم آروم بشه برمی گردم. 

آره می‌دونم. گاهی وقتا یه حرف یه کلمه جوری از آدم انرژی می‌گیره که نیاز به کلی ریکاوریه.

آرزو می‌کنم زودتر سر حال بشی. نه صرفن برای اینجا ، برای خودت :)

پاسخ:
ممنون که انقدر فهیم و همدل هستی هانی. 
تو هم سرحال و شاد باش

سلام کامشین خانم

من با وجود اینکه رمز ندارم ولی هر چی پست بدون رمز بود رو خوندم و جالبه که هر دو روز یه بار هم میام چک میکنم ببینم مطلب جدید نوشتین یا نه😂

پاسخ:
ساناز خانم عزیز
به زودی رمز را براتون می فرستم
و قول می دهم ناامیدتون نکنم

کامشین جان دوستت داریم

شربت سکنجبین بخور،ذکر یا رحمان زیاد بگو.

رمز رو باز فراموش کردم

من که مشتاقانه منتظر برگشتت هستم کامشین جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی