Movies, Chocolate and Hot Tea

The title is not responsible for the blog content.

Movies, Chocolate and Hot Tea

The title is not responsible for the blog content.

Movies, Chocolate and Hot Tea

توضیحی وجود ندارد. آنچه در پی می اید همه تفسیر است.

برای درخواست رمز لطفا آدرس ای میل یا وبلاگ معتبر خود را در کامنت خصوصی قید کنید. البته تضمینی نیست که رمز برای همه ارسال شود. وبلاگ تازه تاسیس هم قبول نیست.
Sexism, Racism, Ageism and Homophobia
Are not welcome in this area

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

تاریخ هنر غرب جلسه اول

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۰، ۱۰:۱۸ ق.ظ

سلام

دوستان! 

امروز اگر تا ساعت 19:30 کماکان سرحال بودم- دیشب آخه تب کرده بودم و استخوان درد داشتم و مثل سگ باران خورده می لرزیدم و به جد و آباد یک نفر محصوص در دلم فحش می دادم- اولین جلسه درسگفتار تاریخ تحلیلی هنر غرب در فضای اسکایپ برگزار می شود. 

حدودا پانزده نفر در این کلاس اسم نوشته اند و کلی خوش به حالم شده. 

نگران نباشید اگر تا امروز با این سوژه آشنا برخورد نداشته اید، والله ما هم که سیزده چهارده ساله با این سوژه سر و کله می زنیم کماکان در پله اول قرار داریم. 

پیشنیاز این دوره فقط علاقه شما است. 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۸

نظرات  (۶)

سلام کامشین بانو جان

الان که دارم تایپمیکنم دقیقا ساعت 19:30 دقیقه ست

امیدوارم سرحال باشی و خوب و شاداب و اامیدوارم از تب و استخوان دردت خبری نباشه انشاالله

 

خوشحال میشم منم تو این جلسه شرکت کنم

حالا چکار کنم

 

هرچند من صفر صفرم

فقط دوست دارم باشم بشنوم یاد بگیرم و یکمی به اطلاعاتم اضافه بشه

پاسخ:
سلام 
خوبم سیروان جان 
یک اکانت اسکایپ لازم داریم. اگر آی دی اسکایپ دارید با پیغام خصوصی آن را به من بفرستید اگر ندارید اول بسازید بعد برام بفرستید!

ندارم

چشم. می‌سازم براتون میفرستم

Salaam Kamshin jan azizam,

Hope you feel well now.

 

I made an account and texted you on skype on April 08,

I'm not sure if you've got my text.

 

I was at work today (ER  ie Covid-land ) , just got home

missed the course :(

 

 keep well,

 

Mani

00:30 AM April 18

09:00 AM Tehran time

 

 

 

پاسخ:
مانی جانم 
فایل کلاس در صفحه تاریخ هنر غرب هست و برای شما که عضو گروه هستید امکان دسترسی به آن فراهمه. 
یک لحظه تمام اخبار نگران کننده از انتاریو در ذهنم رژه رفتند. 
خیلی نگران شدم. 
نمی دونم اگر شماها نبودید چی می شد. 

سلام کامشین جان 

خیلی ممنونم، حتما فایل را ( فرمتش را نمی دانم  )  می خوانم / گوش می دم 

قربانت 

مانی

پ ن بدون ما،  احتمالا طبیعت کارش را بهتر انجام می داد :) 

پاسخ:
سلام مانی جان 
فرمتش را من هم نمی دونم اما در خود فضای اسکایپ قابل اجرا است. یک فایل پی دی اف هم فرستاده ام که حاوی تصاویری است که در موردشون صحبت کرده ام. 
مانی جان نکته خیلی مهمی در صحبتت در مورد طبیعت هست، من هم با آن موافقم اما حالا که همگی در بند قراردادهای غیرطبیعی اسیر شده ایم محتاج دانش و توانایی های شما هستیم. 

سلام 

من جلسه اول را از دست دادم:( 

بیام یه سر اسکایپ.

پاسخ:
سلام زری جان 
فایلش در اسکایپ هست منتهی اول آی دی ات را به من بده. 

سلام کامشین جان عزیزم

خیلی ممنون برای درس گفتارهای هفتگی 

فایل جلسه اول را گوش دادم ، لذت بردم و یاد گرفتم  

به عنوان مخاطب بی هنر و‌کاملا عام‌  هنر منتظرم بیشتر یاد بگیرم و‌بفهمم‌ چه شد از آن مجسمه های بی نظیر کار خلاقیت و هنر به موز و‌چسب رسید

آیا ارزش مالی دادن به هنر و کپیتالیزم در این تغییر نقش داشته  

 

به امید دیداردر درس آینده

دوستدار

مانی 

  

 

پاسخ:
سلام مانی جان 
ببخشید که دیر جواب دادم. 
خوشحال می شوم که بتوانم به مرور جواب این سوال را بدهم. 
ممنون از حضورت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی