Movies, Chocolate and Hot Tea

The title is not responsible for the blog content.

Movies, Chocolate and Hot Tea

The title is not responsible for the blog content.

Movies, Chocolate and Hot Tea

توضیحی وجود ندارد. آنچه در پی می اید همه تفسیر است.

برای درخواست رمز لطفا آدرس ای میل یا وبلاگ معتبر خود را در کامنت خصوصی قید کنید. البته تضمینی نیست که رمز برای همه ارسال شود. وبلاگ تازه تاسیس هم قبول نیست.
Sexism, Racism, Ageism and Homophobia
Are not welcome in this area

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

۵ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
۲۸ آبان ۰۱ ، ۲۱:۵۵

دوستان اینجانب خوش و خرم مشغول حرص خوردن از دست زمانه، خود، اطرافیان، مخاطبان، فامیل و غیره و ذلک هستم. حالم هم مرحمتی روزگار بد نیست. یعنی چه زمانی بوده که حال من در پائیز بد باشه، اما پائیز امسال هم به درد عمه جان فصول می خوره با این گرمای مزخرف و خشکی طبعش، هم به درد عمه روزگار که نشد روزی بیاد و حالمون از دستش گرفته نباشه. 

حالا این حرف ها بماند. 

در سالی که گذشت بنده در دو نوبت از مخاطبان نادیده و ناشناخته در مورد عکسی که در این صفحه گذاشته ام تذکر دوستانه دریافت کرده ام که این چه عکسی است که گذاشته ای. اولین بار سوژه همان عکس کارتونی شده چشم قلنبه بود که خوب خودم خیلی دوستش داشتم چرا که به واسطه کارتونی شدن ریخت بی ریختم کمی بانمک شده بود و ته شباهتی به یکی از دوستان خوشگلم پیدا کرده بودم و کلی شنگول بودم اما خوب به احترام کسی که احتمالا من را از قدیم می شناخته عکس را با عکسی از مجسمه "هیچ" تناولی عوض کردم. 

دیشب اما دوستی پیغام داد که این چه عکسی است؟ عوضش کن که متهم شده ای به عضویت در یک گروه فلان و چنان. من هم که بلاگر حرف گوش کنی هستم عکس را کلا برداشتم ولی تصویر گل و گلاب نگذاشتم. دیگه قرار نشد خیلی به حرفتون گوش بدهم. راستش بدم نمی امد اگر از ریخت و قیافه ام راضی بودم عکسی از خودم بگذارم اما من فعلا در مرحله خشم و نفرت از خودم هستم و این کارها ازم بر نمیاد. 

حالا خواستم بگم که ما مجسمه هیچ تناولی را به خاطر مجسمه بودنش دوست داریم و نمی دونیم این حرف ها چیست. از اینکه از ما هم حمایت کرده اید ممنون. ولی ما که حالیمون نشد تناولی و مجسمه اش چه ربطی به گروه های خدا به دور و اسمش را نبر دارند! 

خلاصه که انعطاف ما زیاده ولی دیگه فکر نکنید اگر عکس خر در چمنی اینجا گذاشتم، یا صفحه وبلاگم را به تصویر بنجامین فرانکلین مزین کردم، یا اصلا علامت فراماسون را چسباندم به فرق سر اینجا دیگه به حرفتون گوش می دهم و عوضش می کنم! من لجوج تر از این حرف هام. اصلا یک عکس از بانو کیم کارداشیان انتخاب می کنم و می گذارمش در قسمت شمال غربی وبلاگ تا شمایان هم محظوظ بشید. حالا کیم را دوست ندارید، باشه عکس کندال جنر را می گذارم که قدرتی خدا مثل ماه می مونه. اگر بیافتم رو دنده لج که یک وقت دیدی عکس ترامپ را گذاشتم که خدا بده برکت قراره دوباره سروری عالم را به دست بگیره. خلاصه که ما را از دادن رمز به خودتون پشیمون نکنید. یک وقت دیدید زد به سرم و با اشاره ای دنیای اینجا را به فنا فرستادم! من کم ازthanos  مارول ندارم ها. دنیا هم که از هشت میلیارد نفوس پر شده. 

پی اس: گفته باشم من جدی جدی Thanos هستم! مرا به حال خودم بگذارید جون خودتون. 

یک کاری نکنید رمز راعوض کنم و یک چیزی بگذارم که خودم هم نتوانم پیداش کنم. 

 

۱۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۰۱ ، ۰۳:۵۷
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
۱۶ آبان ۰۱ ، ۱۰:۱۱
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
۰۹ آبان ۰۱ ، ۱۹:۰۶
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
۰۸ آبان ۰۱ ، ۰۰:۵۶