Movies, Chocolate and Hot Tea

The title is not responsible for the blog content.

Movies, Chocolate and Hot Tea

The title is not responsible for the blog content.

Movies, Chocolate and Hot Tea

توضیحی وجود ندارد. آنچه در پی می اید همه تفسیر است.

برای درخواست رمز لطفا آدرس ای میل یا وبلاگ معتبر خود را در کامنت خصوصی قید کنید. البته تضمینی نیست که رمز برای همه ارسال شود. وبلاگ تازه تاسیس هم قبول نیست.
Sexism, Racism, Ageism and Homophobia
Are not welcome in this area

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

داوینچی کد قسمت دوم

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ق.ظ

هستند دوستان نادیده ای که لطف دارند و رمز ورود می خواهند. من هم روی اصل اعتماد به بیشتر کسانی که درخواست رمز برام می فرستند، جواب می دهم. مگر من از مخاطب بدم می اد؟ اما پیش می اد که ازشون بپرسم آیا پیدا کردن رمز با توجه به نوشته ثابت کار آسانی نبود؟ به نظر خودم که خیلی راحته. حالا تا کلمه ورود را با یک چیز سخت تر عوض نکرده ام لطفا یک جوری بهم بفهمانید که چقدر پیدا کردنش سخت بوده که برام پیغام می گذارید که لطفا رمز را برام بفرست؟ در فرستادنش مسئله ای نیست اما  وقتی

در همون ای میل ارسالی ازتون می پرسم که لطفا به من بگوئید که پیدا کردن اسم این بنده خدا چقدر سخت بوده، در سکوت فرو نروید. بردارید جواب بدهید. 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۱

نظرات  (۷)

ای وای کامشین جان ، اینقدر  که تو جدی پرسیدی اگه من بودم حتما خودم را خیس میکردم و بعدش از اینهمه کم دقتی ام خجالت میکشیدم ومیرفتم تو افق محو میشدم.... فکر کنم این بندگان خدا هم همین اتفاق براشون افتاده که جواب نداده اند.
پاسخ:
شاید!
کامشین من اگر کامنت های پست ثابت نبود نمی توانستم بفهمم رمز چیه. من از کامنت فرمول ساز فهمیدم.
پاسخ:
خوب فقط علم غیب داشتن می توانست به کد گشائی منجر بشه اگر پست ثابت را نمی نوشتم! خیلی ممنون که پیدام کردی
وااااای. خیلی بدین. احساس خنگ بودن کردم.
اولا که در این مدتی که از وبلاگ گولو شما رو شناختم و هی سر میزدم، همه نوشته هاتون رمزی بود. من فکر میکردم وبلاگتون شخصیه و نباید درخواست رمز کرد. فقط هی زود به زود سر میزدم که مثلا بتونم اگر رمزی نیست زودی بخونم تا رمزی نشده! بله! چنین انسان ساده ای هستم من.


بعد تازههه. با تمام این توضیحات هنوز نفهمیدم رمز چیه؟!! فقط از روی داوینچی کد، هی کپی کردم داوینچی! اما راهم نداد تو! بعدش زدم کامشین! بازم راهم نداد تو! خوب دیگه چیههههه؟؟؟؟؟

منم میخوااام.
پاسخ:
در بد بودن من که شکی نیست اما شما احساس دور از جون خنگ بودن نکنید 
می ام وبلاگتون و رمز را می نویسم.
وااااااااااااااااااای مرسی. تو چقدر خوبی.  بووووووووووووووس.

یعنی از اون آدمهایی هستی که ندیده عاشقشونم.
پاسخ:
نظر لطف شما است که ندیده عاشقم شدی! والله اونهائی که من را از نزدیک دیده اند که حسابی از فکر من فارغ شده اند. 
ولی بازهم ممنون. من هم صداقت و سادگی شما را دوست دارمو
بوس!
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۳۹ میله بدون پرچم
سلام
احتمالن به سخت بودن یا آسان بودن ارتباطی ندارد! به نظرم شاید این مخاطبان حال ندارند پست ثابت را بخوانند...
پاسخ:
وای به حالشون پس که به محض دریافت رمز با پست هائی به درازای چهارتای پست ثابت روبرو خواهند شد
سلام..من قبلا می خوندمتون از وبلاگ قبلی..تا اینکه رمزدار شدین و من فک کردم نوشته هاتون خصوصیه.. واسه همین رمز نخواسم.. بعد یکم پس ثابت رو خودنم فهمیدم معما طرح کردین.. من با ذهن ریاضی وار که هیچ سر رشته ای از تاریخ اونم از نوع بریتانیاییش نداره ..تونسم رمز رو پیدا کنم... نه مشکل از معما نبود مشکل از حوصله من بود
پاسخ:
نانا جان
علت رمزی کردن نوشته هام شخصی بودنشون نیست. علتش اینکه  نوشته ها از دسترس سیستم های کپی پیست کن و ترول ها خارج باشه. در ثانی من گاهی اوقات ار دستم در می ره هر حرفی می زنم که طبیعتا دلم نمی خواهد به عواقب بدی دچار بشم. اگر دوست داشتی ای میل بده تا برات رمز را بفرستم اما اگر اشاره واضح تر خواستی رمز اسم و فامیل زن دوم هنری هشتمه. کافیه که اسم هنری هشتم را جستجو کنی. اونوقت اسم زن دومش را بگذار جای رمز با حفظ جای فاصله و حروف کوچک و بزرگ. طبیعتا با حروف لاتین
    سلام . سخت نیست
پاسخ:


Thank you very much banana fish and have a good day!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی