Movies, Chocolate and Hot Tea

The title is not responsible for the blog content.

Movies, Chocolate and Hot Tea

The title is not responsible for the blog content.

Movies, Chocolate and Hot Tea

توضیحی وجود ندارد. آنچه در پی می اید همه تفسیر است.

برای درخواست رمز لطفا آدرس ای میل یا وبلاگ معتبر خود را در کامنت خصوصی قید کنید. البته تضمینی نیست که رمز برای همه ارسال شود. وبلاگ تازه تاسیس هم قبول نیست.
Sexism, Racism, Ageism and Homophobia
Are not welcome in this area

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

اتفاقی عحیب

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۷ ق.ظ

نمی دونم چرا. شاید چون هوای خنک خورده به سرم، شاید چون دوباره به جای ناهار گوجه و نخود فرنگی خورده ام، یا شاید چون سرعت اینترنت اعجاب آوره، دلشوره درس خواندن خلم کرده و حجم نخوانده ها فلج دلیلش هر چی هست سرشار از حرف شده ام. می توانم ساعت ها و ساعت ها حرف بزنم، برای خودم تحلیل کنم و آسمان و زمین را به هم بدوزم تا به استدلالات کودکانه ام رنگ تعقل بدهم. یک دلیل موثق هم دارم. دارم مدرن تاکینگ گوش می دهم. کدوم کودک/نوجوان  ایرانی متعلق به دهه شصت می تونه روی کره ارض وجود داشته باشه که با شنیدن مدرن تاکینگ سرشار از حرف نشه؟
وای الان از شدت فکر و حرف می ترکم.

Master the signs, rule the world.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۴

نظرات  (۵)

حالت رو کاملا درک می کنم کامشین جون.
کلا تعطیلات و مخصوصا فاصله گرفتن از محیط آکادمیک عین مخدر هستند برای ذهن. آدم تا برمیگرده به جای اصلی اش یهو مغز یادش میفته باید فعالیت کنه و یاد بگیره و استدلال کنه و بیش فعال میشه :))))
خیلی هم عالیه! منهم چند روز پیش ماریا ماگدلینای ساندرا رو شنیدم از رادیو و یهو هوای اون سالها برم داشت! هی ی ی ی خواهر جان پیر شدیم دیگه! ؛))))
پاسخ:
وای شیرین جونم تو که پیر نشده ای خواهر من نابود گشته ام
به نظر من چون هوای آزادی به سرت خورده و در نفس مطمءنه ات مطمین هستی که متن در حال مطالعه ات زخمی تیغ هیچ سانسوری نیست میل و رغبتت به مطالعه  بیشتر شده این جا هر فیلم و کتابی که به دستت برسه چون سیب دندان زده ای است !
پاسخ:
خوب اولین بار نیست که هوای آزاد می خوره به کله ام
اما این دفعه یک جورائی متفاوت تر از دفعات قبله.
به هر دلیل همینکه شاد و سر وحال و به قولی انرژیک هستی خیلی خوبه و مایه خوشحالی  بنویس توهمین مایه ها برای ما بسیار آموزنده است.
پاسخ:
رو چشمم
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۶ پنجره چوبی
مدرن تاکینگ.....
سن ما طوری بود که همه کلمات رو با آهنگ تکرار می کردیم ولی کلا اشتباه :)))))
پاسخ:
خیلی صفا می داد!

۱۵ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۰ مجید مویدی
واقعا هم فک نمی کنم هیچ دهه شصتی ای باشه که با مدرن تاکینگ خاطره نداشته باشه. خیلی جالب بود پستتون برام. همین مدت پیش، یه پست راجع به همین قضایا نوشته بودم.
http://majidmoayyedi.blogsky.com/1394/03/23/post-4/%D8%A7%D8%B2-%DA%86%D9%87-%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D9%85%DB%8C%E2%80%8E%D8%B2%D9%86%DB%8C%D8%9F-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87
یادش بخیر این آهنگا. البته من هنوزم گاهی گوششون می کنم. نمیشه ازشون خلاص شد :)

پاسخ:
بعله خلاصی ازش ممکن نیست. من هنوز هم دوستشون دارم و هر از چندی به قلبم را با شنیدنشون به آتیش می کشم. ممنون که برام کامنت گذاشتید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی