Movies, Chocolate and Hot Tea

The title is not responsible for the blog content.

Movies, Chocolate and Hot Tea

The title is not responsible for the blog content.

Movies, Chocolate and Hot Tea

توضیحی وجود ندارد. آنچه در پی می اید همه تفسیر است.

برای درخواست رمز لطفا آدرس ای میل یا وبلاگ معتبر خود را در کامنت خصوصی قید کنید. البته تضمینی نیست که رمز برای همه ارسال شود. وبلاگ تازه تاسیس هم قبول نیست.
Sexism, Racism, Ageism and Homophobia
Are not welcome in this area

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

کافه نادری

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۸ ق.ظ

دوستان
رفیق تون احتیاج داره در مورد کافه نادری یک ریزه اطلاعات به دست بیاره. غیر از یک سری اطلاعات کشکی و چرند که در وحله اول از اینترنت به دست آورده موضوع دیگری نظرش را جلب نکرده.
شما  در مورد کافه نادری چه می دانید. لطفا دست به کار شده پاسخ مرا بدهید.
ارادتمند کامشین مشکوک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۴

نظرات  (۱۰)

راستش اومدم ادرس و یکسری اطلاعات بدم دیدم همه تو ویکی پدیا کاملترو مفصلترهست، تازه اینجا تو نیویورک هم یک کافه نادری داریم که پاتوق ایرانیها است
پاسخ:
چه جالب آسمونی جان. اتفاقا  دانستن این موضوع خیلی هم بهم کمک کرد 
والله عزیزم من هم اعلام بی بضاعتی می کنم. شرمنده:(
پاسخ:
خواهش می کنم زری جان
من فقط اسمش رو شنیده ام کامشین جون و نمی دونم کجاست. فکر کنم توکا اونجا می رفت اگر اشتباه نکنم.
پاسخ:
شیرین جونم راجع بهش می نویسم. جاناتان یک پرزنتیشن چپانده در سیلابس درسش راجع به تهران و کافه هاش!
سلام. من الان از یکی دوست هام پرسیدم گفت یک کتاب در مورد کافه نادری چاپ شده.
پاسخ:
نقطه جان می تونی بهم اطلاعات بیشتری بدهی؟
من شنیدم یه مدت پاتوق توده ای ها بوده یه دوره ای هدایت و خانلری اونجا برو بیایی داشتند .جلال آل احمد هم اونجا هل من مبارز می طلبیده  سال 56 هم خودم اونجا (فقط یه بار )آب آتشین نوشیدم .یه حیاط داشت با یه درخت اقاقیا کنارش یه سن رقص بود با چند نوازنده که هر آهنگی را که سفارش می دادی می نواختند بعضی ها هم با عشقشون می رفتند بالا دست در دست هم می رقصیدند . یه عده ای هم که این کارها را مبتذل می دونستند می رفتند اون ورتر توی سالن دور میزی می نشستند برا خودشون ودکا باز می کردند وبرای انقلاب پرولتری مانیفست صادر می کردند.میتونم اسم ببرم اما تقیه نمی زاره!!! 
کامشین جان، یه کتاب هست به اسم کافه نادری که نویسنده اش رضا قیصریه است که اوایل کتاب کافه رو توصیف کرده.. اما کتاب به صورت داستانِ، نمی دونم چقدر ممکنه برای کارت مناسب باشه
پاسخ:
مرسی مریم جان هر چیزی می توانه برای کاری که در ذهن دارم مناسب باشه
والا این دوستم می گوید تو خود کافه هم این کتاب را می فروشه. اسم ناشر و نویسنده را نمی داند. حالا والا من نمی دانم این مثلا دوستان زیاد سرکار می گذرانند. 
پاسخ:
نه مثل اینکه درست میگه
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۶:۱۶ میله بدون پرچم
سلام
یک رمان به نام کافه نادری هست که رضا قیصریه نوشته است. حواست باشد اشتباهی سراغ آن نروی!
یک کتاب دیگر هست به نام از کافه نادری تا کافه فیروز که می‌توانی آن را از این آدرس دانلود کنی:
http://fidibo.com/book/view/2931

پاسخ:
مرسی میله جان
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۶:۱۹ میله بدون پرچم
که البته آن هم خاطرات نویسنده اش از نویسندگان و شاعران در کافه نادری و دیگر کافه های تهران است... شاید این به کارتان بیاید.
پاسخ:
بازهم مرسی میله جان
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۶:۲۵ میله بدون پرچم
ببخشید مقطع مقطع نظر می‌گذارم!
اینکه گفتم حواستان باشد به سراغ آن رمان آقای قیصریه نروی صرفاً به خاطر رمان بودن کتاب بود وگرنه الان که کامنت مریم را دیدم به نظر می‌آید آن هم می‌تواند به کار بیاید. آن را هم می‌توانی از اینجا دانلود کنی:
http://4paye.ir/book/%DA%A9%D8%A7%D9%81%D9%87-%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%B1%DB%8C

پاسخ:
وای چه عالی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی