Movies, Chocolate and Hot Tea

The title is not responsible for the blog content.

Movies, Chocolate and Hot Tea

The title is not responsible for the blog content.

Movies, Chocolate and Hot Tea

توضیحی وجود ندارد. آنچه در پی می اید همه تفسیر است.

برای درخواست رمز لطفا آدرس ای میل یا وبلاگ معتبر خود را در کامنت خصوصی قید کنید. البته تضمینی نیست که رمز برای همه ارسال شود. وبلاگ تازه تاسیس هم قبول نیست.
Sexism, Racism, Ageism and Homophobia
Are not welcome in this area

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

برای بار هزارم کامشین خل و چل می شود

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ب.ظ

خدمتتون عارضم که به اندازه اقیانوس اطلس بین کامشینی که درس می خواند و می نوشت و آدم تنبل و بی عار فعلی فاصله است. بنابراین از این به بعد کامشین فقط درس می خوانه و خر خوانی می کنه. می دونید من آپریل سال بعد امتحان دارم و این تو بمیری از اون تو بمیری ها است که کسی جون سالم ازش به در نمی بره. احتمالا اولین امتحانم را رد می شوم ولی خوب بی خیال می توانم سه ماه بعدش دوباره امتحان بدهم. بدی کار اینجا است که لیست موارد امتحانی را باید خودم تهیه کنم و این لیست باید به تائید حضرات برسه. در ضمن شعور انگلیسی ام دوباره نم کشیده. دیروز یک استاد دانشگاه آمریکایی را آنچنان گیج کردم که بیچاره سه کیلو وزن کم کرد. حالش را به قدری بد کردم که باید بهم جایزه بدهند. 
برای برگشتن به شعور یک برنامه مزخرف اینجا پیاده می کنیم. دوباره از درس هایی که می خوانم براتون می گم دیگه از حدوث جنگ جهانی سوم حرف نمی زنم (دیروز معجزه ای رخ داد و کامی اعتراف کرد که از پیش گویی من در این باره شگفت زده شده و به وبلاگم ارجاع داد. خیلی مشعوف شدم)، از اینجا ترکید و اونجا نابود شد صحبت نمی کنم، از آب و هوای مزخرف امسال حرفی نمی زنم، به خداوند متعال شکوه نمی کنم که این چه زمستون آشغالی است که امسال نصیب ما شده، از دیوانه بازی های جاناتان و ویکتوریا حرفی نمی زنم، از فیلم ها و سریال هایی هم که می بینم حرفی نمی زنم (برای قرض گرفتن فصل سه خانه پوشالی شش نفر جلومون تو صف هستند و حالاحالاها این سریال به ما نمی رسه)، از موسیقی نمی گم، از کودکی و گذشته و دهه شصت نمیگم و دیگه جونم براتون بگه از فرهنگ و هنر و ادب فارسی هم حرف نمی زنم. اصلا فارسی ماه، فارسی شکر. 
در ازا هر روز براتون لغت های تازه می نویسم که کیف کنید انگلیسی چه زبان خوبی است، از دریدا براتون می گم که چه قشنگ و دلربا است. از تاریخ معاصر و ایران مدرن براتون می گم تا کیف کنید و یک ریزه هم براتون در مورد پساساختار گرایی صحبت می کنم طوری که دیگه خداش را هم بنده نباشید! بعله چی فکر کردید؟ /اخر و عاقبت کسی که پساساختار گرایی بخونه بهتر از این نخواهد بود. 
راه سختی برای برگشت به شعور باقی مانده. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۳۰

نظرات  (۵)

کامشین جون تو هر موضوعی رو بنویسی نفیس و خواندنی اش می کنی. مدتهاست ایمان آورده ام به اینکه وزین بودن مطلب بسته به این دارد که چطور پرداخته و نوشته شود. می شود در مورد موضوعی پیش پا افتاده مثل قضای حاجت نوشت و مبتذل نبود و می شود در مورد مهم ترین مسائل دنیا حرف زد و ابلهانه و سخیف بود.
مدتی ست نوشته های منیرو را دنبال می کنم و به این کشف مهم رسیده ام!
تو هم همینطور. به خودت از این نسبتها نده دختر خوب - گفتم که قبلا! - از خودت خوب حرف بزن و شکسته نفسی بیجا نکن. (این تکه رو با لحن دعوا بخون! دارم دعوات می کنم!!)
راستی من یکی کلی هم ممنونت خواهم بود! به شدت نیار دارم سواد نمدار انگلیسی ام را بالا بکشم. پیشنهاد تو - غیر از سریال دیدن که دوست ندارم  و تعقیب پستهای آینده ات که حتما انجام خواهم داد - چیه؟
پاسخ:
راستش من اصلا شکسته نفسی ای در این پست نمی بینم شیرین جان. شکسته نفسی را شما داری می کنی که به سواد انگلیسی ات می گی نیمدار. اون موقع ها که ما گوشمون هر را از بر تشخیص نمی داد شما ترانه برامون پیاده می کردید. من که باشم خواهر! 
خیلى هم عالى
وبگردى همراه با یادگیرى میشه و ما منتظریم
پاسخ:
تضمین نمی کنم از صراط راست منحرفن شی پرژین جان
عزیزم من یکی که اینقدر ندونسته هام زیاده که شما هر چی بنویسی می خونم و برام مفیده و لذتش را میبرم.
شما هم شکسته نفسی نکن بعضی ها جدی میگیرند و اونوقته که یهو حس میکنی داره بهت زور میآد:)  مرسی بابت نوشتنت
پاسخ:
به جان خودم شکسته نفسی نمی کنم زری جان
اما این را راست گفتی که اگر کسی بیاد و قضیه خل و چلی من را به روم بیاره واقعا زورم می آد!
به به بالاخره یکی پیداشد با گفتن از  دریدا و پساساختار گرایی  بر حفره های تاریک ذهن کارتونک بسته ی من نور بتابونه !
((قال اعرابی: ذکات العلم نشره)) دانسته هایت را منتشر کن .
 قدیما وقتی از کلاس دانشگاه به خانه بر میگشتم  آموخته های تازه ام را برای اهل خانه بازگو میکردم با این ترفند سعی میکردم درسهای تازه را تکرار کنم تا در ذهنم تثبیت شود .
فتامل!
پاسخ:
محمد جان من که تا حالا از دریدا خیلی گفته ام برادر. 
بازهم می گم چشم.
والله خواندن آثار ایشان عمری را مطلبه 
من هم درس هام را اینجا پس می دهم
azizam
...can't wait to read you

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی