Movies, Chocolate and Hot Tea

The title is not responsible for the blog content.

Movies, Chocolate and Hot Tea

The title is not responsible for the blog content.

Movies, Chocolate and Hot Tea

توضیحی وجود ندارد. آنچه در پی می اید همه تفسیر است.

برای درخواست رمز لطفا آدرس ای میل یا وبلاگ معتبر خود را در کامنت خصوصی قید کنید. البته تضمینی نیست که رمز برای همه ارسال شود. وبلاگ تازه تاسیس هم قبول نیست.
Sexism, Racism, Ageism and Homophobia
Are not welcome in this area

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

It is not fair

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۵ ب.ظ

گاهی اوقات احساس می کنم این انصاف نیست که دو صفحه خواندن از یک کتاب دنیایی ایده به من بده و عدم مهارت در بیانش، مرا در غرقاب نوشتن نابود کنه. 
فکر کنید پاراگراف زیر حاصل دو روز فکر کردنه و تازه این شروع یک سری نوشتار تازه است که نمی دونم چه طوری ادامه اش بدهم.             

متن را حدف کردم. پست را نه چون کامنت های شیرین را می خواستم بماند.
برمی گردم و درستش می کنم. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۷

نظرات  (۲)

کامشین جون از تالیفات آیدین آغداشلو می تونی استفاده کنی برای توصیف سیر تحولات هنرهای تجسمی در مقاله ات؟ یا شاید یک مکاتبه با توکا یا دوست خوب ساکن آلمانش حمید رحمتی؟ 
ممکنه اونها بتونند کمکی بهت برای توسعه  و تفصیل بحث بکنند.
اتفاقا خیلی هم خوب بحث کردی این پاراگراف رو :)))
(نمی دونم با خود آیدین می تونی تماس داشته باشی یا نه، یک دختر نقاش و مجسمه ساز هست روی فیس بوک با نام کاربری آزاده باربد، دختر خوب و فعالیه و شاگرد آیدینه. می تونی با او هم صحبت کنی اگر مایلی)
اگر هم خیلی پرت و پلا دارم پیشنهاد میدم ببخش. فقط از سر بی سوادیه و زیادی ِ میل به کمک کردن!!
پاسخ:
قربونت برم شیرین جانم
راستش من یک ریزه اسنابم و از هنرمندان داخلی دل خوشی ندارم. از نوشته های آعداشلو چیزی نخوانده ام و بعید می دونم توکا از مباحث فلسفی مربوط به زیبائی شناسی هنر در حدی که من لازم دارم سر در بیاره! 
من برای بحثم به کسی نیاز دارم که نشانه شناسی و دیکانستراکشن بلد باشه. این هم کار استادهای همینجا است اما چون من با ماده اولیه هنر اسلامی جلو رفته ام همه شون رم کرده اند که ما نمی دونم هنر اسلامی چی هست. در حالیکه نقد هنر اسلامی برای من یک مثاله برای ورود به حوزه پست استراکچرالیسم.
وای چقدر دری وری گفتم شیرین جونم
هیچکی حریف پرت و پلا گوئی من نمی شه خواهر. شما هنوز جا داری به پرت و پلا گوئی در حد من برسی! 
دروغ چرا من از آیدین آغداشلو خوشم نمی اد! گفتم که استابم! می دونی بیشتر این استادان محترم از اینکه من از حوزه علوم پایه امده ام وغیر از خط خطی بلد نیستم کار دیگری بکنم دل خوشی ندارند. بعد وقتی می خواهم بحث کنم که مینیاتور ایرانی ال و بل، همه دیوانه می شوند که تو ای بی سواد به چه جرات به حوزه مقدس هنر ایرانی نزدیک شدی؟ بعد من دلم میخواهد روی همه این حرف هاشون با عرض معذرت بالا بیارم. 
همین دیشب برای یکی از استادان سابقم پیغام گذاشتم که از تنگ نظری اش انگشت به دهن شده ام. خودت می دونی که یک شاخه قوی نژاد پرستی ما ایرانی ها به افتخارات نداشته هنری امون برمی گرده. اگر استادی باشه که برابر این حقیقت که ما حالا حالاها از قافله هنر عقب هستیم و هیچ وقتش هم جلو نبوده ایم که حالا مثلا حمله اعراب و مغول ها عقبمون برده باشه، کوتاه بیاد و از عرش کبریائی هنر ایران به فرش واقعیت پا بگذاره، با کمال میل آثارش را دنبال می کنم و تالیفاتش را می خوانم. شاید آغداشلو هم همین حرف هارا زده باشه. من که خبر ندارم! فقط نقاشی هاش....شاگرداش....مرامش....هی ی ی ی چنگی به دل نمی زنند خواهر. 
در مورد نشانه شناسی که گفتی فکر کنم با همین آزاده بتونی صحبت کنی.
فکر نکنم اهل قضاوت کسی بر مبنای پیشینه اش باشه. ولی خوب ... اگر فکر می کنی بی ربطه که اصلا هیچی!
گفتم ممکنه یک صحبت و گپ بهت ایده بده، حتی اگر هیچ نقطه مشترکی پیدا نکنی. ببخشید بابت فضولی کامشین جون 
پاسخ:
فضولی چیه شیرین جونم دستت هم درد نکنه. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی