Movies, Chocolate and Hot Tea

The title is not responsible for the blog content.

Movies, Chocolate and Hot Tea

The title is not responsible for the blog content.

Movies, Chocolate and Hot Tea

توضیحی وجود ندارد. آنچه در پی می اید همه تفسیر است.

برای درخواست رمز لطفا آدرس ای میل یا وبلاگ معتبر خود را در کامنت خصوصی قید کنید. البته تضمینی نیست که رمز برای همه ارسال شود. وبلاگ تازه تاسیس هم قبول نیست.
Sexism, Racism, Ageism and Homophobia
Are not welcome in this area

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

سخت بود و آسان نخواهد بود

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۴۰ ق.ظ

دیشب خیلی تلاش کردم که اولین پستم را در اینجا آپ دیت کنم اما به دلایلی نشد. در هر حال این اول نوشته این وبلاگ است. نمی دونم چقدر بتوانم در اینجا موفق عمل کنم. همه چی بستگی به میزان پذیرش مخاطب داره و مخاطب هم کم چیزی نیست من دوست دارم بازخورد حرف ها و تظراتم را در اینجا ببینم. فعلا کمی ناشیانه عمل می کنم فکر می کنم طبیعی باشه. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۷

نظرات  (۵)

سلام!
کامشین گرامی، وبلاگ جدید مبارک باشه. چه تمیز و مرتبه. امیدوارم هم محیط و هم سازوکارهاش باب طبع‌تون باشه. 
سلام مبارکه جا عوض کردی
انشالله اینجا هم مثل همیشه از نوشته های قشنگت بهره مند شویم
 ناشیانه؟جک میگی؟تو و ناشیانه بودن با هم غریبید.باور کن
سلام کامیشین جان
از وبلاگ My White House به اینجا رسیده ام.
ممنون می شوم اگر بتونم رمزتون رو داشته باشم و بتونم از مطالبتون استفاده کنم

۰۲ شهریور ۰۰ ، ۰۰:۲۷ من هم بهارک هستم

یه مدت نبودم اینجا چه خبر شده؟

خیلی سرم شلوغ بود نتونستم بیام. ایا رمز وبلاگ همون قبلیه؟

آیا اون پستهای نازنین قبلی حذف شدن؟

آیا من در این تغییر و تحول مقصری چیزی بودم؟

ایا هنوز کسی اینجا هست صدای منو بشنوه یا کامنت منو بخونه؟

کمک.

پاسخ:
همه چی سرجاشه بهارک جون. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی